fredag 17 april 2015

En fin kväll

Fredag igen och veckorna springer iväg.
Ikväll har ettan och tvåan varit på tivoli i två timmar utan sin mamma ;-) De fick gå där med kompisar... Det var första gången faktiskt och allt hade gått bra! De var lite frusna när de kom hem, åt pizza och hoppade sedan ner i ett varmt skumbad. Men kul hade de haft och det är ju det viktigaste! Vädret har varit lite sisådär så jag förstår att de frös. Ömsom regn och ömsom sol. Hallå vädret!! kan du bestämma dig?! 


När flickorna var hemma igen i tryggt förvar så tog jag och maken en promenad med Totte (hunden). Himmeln var så vacker så jag var tvungen att ta en bild... Vackert men kallt...


Igår var jag och fick en vaccination. Pneumovax 23 som ska hjälpa mig att bli lite mer oemotståndlig för bakterier. Om 2 månader ska jag fylla på med ytterligare en pneumokockvaccination som heter Prevenar 13. Natten som gick hade jag väldigt ont i armen och upp i armhålan. Har fortfarande ont där och känner mig lite febrig. Lite lätta biverkningar med andra ord. En röntgentid av fötter och fotleder damp ner i brevlådan igår. Snabba turer!

Ha en mysig fredagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så hjärtligt!
Svar på din kommentar får du här ♥