söndag 12 april 2015

En dag på stranden

Idag har ettan spelat match igen. Det är så varje helg och den här helgen var det bortamatch som gällde. Tjejerna mötte Gislövs If och det blev vinst med 6-1 :-) Solen sken och himmeln var klarblå men det blåste något fruktansvärt. Trots det så valde vi ändå att kila ner en sväng på stranden. Jag tog med mig de två yngsta och tillsammans gick vi en promenad på stranden. Där blåste det (om möjligt) ännu mer... Friska västliga vindar, bitande kalla. Men det var ändå ganska mysigt. Att se stranden och havet ger så mycket energi tycker jag. Och lugn... jag blir lugn.


Barnen hittade massor av häftiga stenar. Bland annat en sten som liknade en döskalle :-)

Hoppas att ni har haft en mysig helg!


8 kommentarer:

  1. En promenad vid havet ger verkligen energi och snart är vi där när vi kan ligga där hela dagen och bara lata oss och lapa sol, längtar. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. Vad härliga foton!
    Blev lite avis på er sol och +19 grader häromdagen, när jag satt i Värmland med snö under fötterna.... ;))

    Kram M

    SvaraRadera
    Svar
    1. I fredags hade vi sommarvärme ja. Underbart! Fast lite för tidigt ;-) Kram

      Radera
  3. Visst är det underbart med havet, jag känner också ett lugn. Kram Suss

    SvaraRadera
  4. Härliga bilder! Snart snart kommer sommaren med mera värme och grönska!!! kram

    SvaraRadera

Tack så hjärtligt!
Svar på din kommentar får du här ♥