torsdag 9 april 2015

Klippning!

Våren är definitivt här nu. Igår var det jätteskönt väder! På kvällen när jag körde intervaller så var det 13 grader varmt, sol och blå himmel. Idag verkar det också bli fint väder, det gör att man blir extra glad! Jag börjar lite senare idag, 9.15 vilket betyder att jag hinner ta en kopp kaffe i lugn och ro när barnen har kilat iväg till skolan. Man hinner plocka undan lite, ibland hinner jag ett varv med dammsugaren också :-) För plocka är väl det man gör jämt och ständigt... 

I eftermiddag är det dags för en klippning. Egentligen skulle jag ha klippt mig för 5 veckor sedan men ett jobbmöte kom emellan så jag fick avboka tiden. Men idag ska topparna ansas och det är välbehövligt. Mitt hår är väldigt tjockt och lite smått lockigt. Luggen är som en vägg för tillfälligt... tung.


Ska smörja mitt ansikte nu för tro det eller ej men solen tar.

Ha en fin dag!

2 kommentarer:

  1. Den där kaffekoppen är ljuvlig i ensamheten ;-) Bäst är när man råkar vakna tidigare än barnen och tar sig en kopp...
    Härligt med tid hos frissan

    Ha en bra dag
    Kram Sandra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med! Ja det var skönt att klippa sig.
      Detsamma :-)
      Kram

      Radera

Tack så hjärtligt!
Svar på din kommentar får du här ♥