torsdag 11 december 2014

Pepparkaksbak

Det blev inget pepparkaksbak igår. Men idag så :-)
Det började ganska bra med att vi inte hittade kavlarna. Så det blev ett besök på Ica för att köpa nya. Jag måste ha råkat kasta våra gamla... Lillebror och lillasyster inledde baket i lugn och ro.

Storasyster har jag lämnat på fotbollsträning. Jag hade inte velat träna i det här vädret men dottern älskar att träna så regn och storm stoppar inte henne.


Imorgon blir det Luciafirande på jobb. Jag hoppas att vädergudarna är med oss :-)

4 kommentarer:

  1. Jag håller mig också gärna inne...
    Det är jul med pepparkaksbak

    Kram
    Sandra

    SvaraRadera
  2. Hi hi, gött att du råkat kasta kavlarna;-)
    Mysigt med pepparkaksbak! Tänkte ge mej på julgodisbak idag!
    Ha en mysig lucia!
    Kram K

    SvaraRadera
  3. Gubben din kanske hade gjort ngt dumt och gömde kavlarna för att inte få en i skallen? Hehe! ;-))
    Kram M

    SvaraRadera
  4. Hoppas ni haft en bra lucia, och nu snart även en GOD JUL! Dagarna rusar fram :-)
    Må så gott!

    SvaraRadera

Tack så hjärtligt!
Svar på din kommentar får du här ♥