torsdag 18 december 2014

Ett rött litet hjärta

Torsdagen är nästan slut.
Idag har jag fått så många goa kramar på jobb av både barn och föräldrar som önskat god jul.
För ett år sedan var jag i full gång med 2 kursavslut, flera tentor och en efter en betades av...

Imorgon är det min allra sista arbetsdag för det här året. Det betyder att mitt introduktionsår är slut.
Ett år går fort när man har roligt. Så mycket jag har lärt mig under det här året. Det har varit en mycket lärorik resa och jag har utvecklats enormt.

De senaste dagarna har mina kära små barn kommit hem med alster efter alster. Lillebror kom hem med ett hjärta idag som han hade sytt alldeles själv. Han var så stolt!
Visst är det fint? :-)


Ha en fin kväll. Själv ska jag krypa ner i soffan och titta på Ernst.

1 kommentar:

  1. Ett år går fort :)!
    Jättefint hjärta.

    På söndag ska jag prova baka dina Maraboufudge.. :)!
    Kram och om vi inte hörs innan; God Jul!!

    SvaraRadera

Tack så hjärtligt!
Svar på din kommentar får du här ♥