måndag 29 december 2014

2014 års Instagrambilder

Ett litet urval av bilder från mitt tjugohundrafjorton.


Examensdagen kom äntligen till slut och jag fick min lärarexamen!


Molly - ännu ett år med vår underbara Cavaliertik. 
Den 6 maj 2014 var året då hon fyllde 10 år.


Skånes vackra rapsfält - en bild som jag tog på en av mina många rundor på landsvägarna.


Ännu en vacker bild från en av mina rundor...


Två veckors semester i Puerto Rico tillsammans med familjen och föräldrarna.


Den här vackra soluppgången fick vi ta del av varje morgon...


Strandpromenaden i Puerto Rico.


Älskade maken och bustrion.


Amadores Beach - en otroligt vacker strand.


Fiske i stugan.


Bad i en av sjöarna vid stugan - underbart!


Ett besök på Tosselilla med familjen och svärföräldrarna.


Ännu ett besök i stugan...


Bild från en av mina tidiga morgonpromenader...


Mitt yngsta lilla busfrö började i förskoleklass - huuu vad tiden går!


Hösttecken


Den första snön som föll för ett par dagar sedan...


Gott nytt år!


3 kommentarer:

  1. God fortsättning!
    Vilket BRA år du haft
    Härliga minnen o fina foton :-)
    Gott nytt år!
    Kram ❤️

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder! :-)
    Och söta Molly. Det är samma här; vi är glada för varje dag/vecka/månad vi får med gammel-tanten. ♥ Hon är oerhört "valpig" i sinnet och vägrar "ge upp", men det märks att kroppen börjar bli lite skruttig...

    Ha ett fantastiskt nyår, "syster"! ♥ :-)
    Kramar M

    SvaraRadera
  3. Fina bilder! Gott nytt och god fortsättning!

    SvaraRadera

Tack så hjärtligt!
Svar på din kommentar får du här ♥