onsdag 10 december 2014

Onsdag

Igår hade jag en ledig dag. Yngsta dottern fyllde 10 år.
Minns det som igår när hon föddes. Min fina lilla älskade tjej.

På den här bilden är dottern 2 dagar gammal

På förmiddagen var jag hos Anna och snyggade till frisyren. Klippte topparna bara :-)
Kom hem och satte mig i soffan hos Molly. Sedan somnade jag, ögonen kändes tyngre och tyngre. Sov till 12.50 och hämtade lilleman kl 13 på skolan. Sedan bakade vi rulltårta.
Vid 14 kom storasyster och födelsedagsgrisen hem från skolan. Strax därefter kom farmor och farfar och fikade. Vi firade 10-åringen! Lagom tills de skulle hem så knackade mormor på dörren och firandet fortsatte. Till kvällsmat hade Hanna önskat Mc Donalds, och så fick det bli.

Idag var det dags för jobb igen och jag har bakat pepparkakor med mina små extrabarn på jobb.
Pepparkaksbaket fortsätter ikväll här hemma. Lillebror har frågat flera gånger om vi inte skulle baka pepparkakor idag. Jag lovade ju igår att vi skulle det så... :-)

1 kommentar:

Tack så hjärtligt!
Svar på din kommentar får du här ♥