måndag 1 september 2014

Morgonstund

Igår kväll laddade jag kaffekokaren, la fram mina träningskläder och ställde väckarklockan på ringning 05.45. I morse när klockan ringde så var jag redan vaken. Klev upp, drog på träningskläderna och svepte en halv kopp svart kaffe. Kaffe utan mjölk är förresten vidrigt, usch!! Sedan gav jag mig ut på en rask promenad. Det blev bara 3 km men bättre det än ingenting alls :-)



Det var en fantastisk fin morgon.

Resten av morgonen har gått åt till att platta tjejernas hår. De ska ta skolfoto idag...
Klädbyten har mest yngsta dottern stått för, annars brukar det vara tvärtom. Hon har skiftat kläder och hårfrisyr säkert 10 gånger. Men till slut blev också hon klar ;-)

Ha en fin måndag!

7 kommentarer:

  1. Villen bra start på dagen :-)
    Ang klädbyte så är det ju gör viktigt att allt blir perfekt inför skolfoto

    Ha en fin måndag
    Kram ❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst var det :-)
      Skolfotona hade gått bra enligt tjejligan. De var nöjda och glada.

      Kram!

      Radera
  2. Skönt med promenad. Och fina bilder!

    SvaraRadera
  3. Jag är imponerad! Ställa klockan så tidigt för träning! Så duktig du är :-)

    SvaraRadera
  4. Vilka härliga bilder och kul att skolfotot gick bra. Kram

    SvaraRadera

Tack så hjärtligt!
Svar på din kommentar får du här ♥