onsdag 3 september 2014

POMPdeLUX

Ikväll har jag varit på POMPdeLUX-party hos kära A.
Kläderna var fina, mycket kläder får jag säga. Dock i väldigt dämpade färger vilket inte är vad mina barn brukar ha. Nu var det mest till sonen jag var ute efter och jag hittade både skjorta och byxor till honom.

När beställningen var gjord så bjöds det på fika. Äppelkaka med vaniljsås, kokostoppar, fiffirutor och moccarutor samt kaffe, te eller läsk till det. Åh smaskens! 11 viktväktarpoäng spenderades där. Så gott :-)


Nu ska jag kika på kvällens Idol-avsnitt innan det är dags för sängen.
Torsdag imorgon... ser fram emot helgen. Den här veckan känns än så länge lång. Det var en välbehövlig dejt ikväll med kläder, fika och härliga tjejer.

7 kommentarer:

  1. Trevligt med lite shopping.
    Sv: Är med I VVs grupp på FB, men jag vill ha maten levererad till dörren pga att jag avskyr att gå i mataffärer.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Affärer är tråkiga så jag kan bara hålla med :-)

      Radera
  2. Aldrig hört talas om? Blinge och Meandi och alla de där har jag varit på.
    Är det ett nytt märke, eller något som i håller där nere i "skåne-land"? ;-) ♥

    Kram M

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä det är ett danskt märke tror jag, ganska känt. Fast jag har lyckats undvika dessa partyn tidigare ;-) Så det var första gången igår för min del :-) Kram

      Radera
  3. Åh sånt är alltid kul, även om man inte shoppar loss hej vilt så är det alltid trevligt med härligt sällskap och massa godsaker :).
    Ha en fin dag! Kram Jennifer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut :-)
      Godsakerna lever jag på fortfarande haha

      Kramar!

      Radera
  4. Låter som en riktigt härlig dag som avslutades på bästa sätt med tjejkompisar shopping & fika:-)
    Kram

    SvaraRadera

Tack så hjärtligt!
Svar på din kommentar får du här ♥