tisdag 2 september 2014

Taadaaaa

Har ingenting kul att skriva egentligen, så jag vet inte varför jag skriver ;-)
Planering i förmiddags vilket innebar plugga, plugga. Små barns matematik och Matematik i förskolan stod på agendan. Sedan var det dags för jobb. Händelserik dag precis som vanligt. Hamnade direkt vid spisen när jag kom hem från jobb, med andra ord var köttgrytan igång och fick stå och puttra i nästan 2 timmar innan det var middagsdags.

Har jätteont i nacken och övre delen av ryggen för tillfälligt. Känns det inte bättre inom några dagar så får jag nog ringa mottagningen på reumatologen och be om cortisoninjektioner. När nacken gör ont så är allt jobbigt, både att sitta, stå och ligga blir en pärs.

Knäckebröd var kvällens godaste höjdpunkt :-)


Dessutom blev det en extra god gärning idag också då jag ställde upp i Ice bucket challenge. Ni vet det där som går ut på att få en spann isvatten över sig. Hjärnfonden blev glada iallafall när de fick 100 kr av mig. Barnen tyckte nog också att det var ganska så kul att hälla vatten på sin mamma :-)

5 kommentarer:

  1. Äggmacka med kaviar... Gott!
    Bra gjort med bucket challenge OM man skänker en peng oxå.. Som du gjorde... Många glömmer nog det...
    Ha en god natt!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Dessa vardagar, de går i ett kör... Men gott att koppla av med äggmacka och för min del en stor kopp te ;) Hoppas nu nacken blir bättre, kram Suss

    SvaraRadera
  3. Såg filmen på Insta, förstår att barnen tyckte det var skoj ;)

    SvaraRadera
  4. Åh hoppas du slipper cortisonsprutor att det går över av sig självt.

    Tack för din gulliga kommentar :)

    SvaraRadera
  5. Fy för värken, hoppas den ger sig av sig själv.
    Den där knäckebrödsmackan ser ljuvlig ut :).
    Bra gjort med utmaningen :).
    Kram Jennifer

    SvaraRadera

Tack så hjärtligt!
Svar på din kommentar får du här ♥