torsdag 20 mars 2008

Vecka 41+0

Ja här sitter jag. I köket och ser ut på all snön som vräker ner.
Kunde inte sova och steg därför upp. Har ätit två smörgåsar med räkost och druckit mjölk till. Antar att det blev kallt i magen för bebisen gav mig ett par jättesparkar som svar. Värkarna kommer fortfarande väldigt oregelbundet. Jag blir inte riktigt klok på vad som pågår. Trots två tidigare förlossningar (varav en igångsättning) så har jag aldrig upplevt detta tidigare. Mycket frustrerande.

Om en sådär 7 timmar ska jag på mitt förhoppningsvis sista BM-besök.
Ska se vad hon säger då.
Lite hopplöst känns det faktiskt.
Maken till envisare bebis finns det?

1 kommentar:

  1. Jag som trodde att bebis hade kommit nu!
    Vem vet blir kanske samma dag som jag fick Matilda på =) förvisso en bra dag att få bebis på *hihi*

    Kram Åsa

    SvaraRadera

Tack så hjärtligt!
Svar på din kommentar får du här ♥