lördag 22 mars 2008

För Evigt?

Ja så känns det.
Som om jag kommer att vara gravid för all evighet.
Fortfarande så är bebisen i magen.
Fortfarande är jag jättegravid.
Idag har jag gått 289 dagar. Som om det inte räcker nu?
Fötterna är 3 ggr sin storlek så jag har lånat min styvpappas trätofflor.
Storlek 44, fyra storlekar större än vad jag normalt har.
Och dom spänner ändå lite.

Som om detta inte räckte så har nu Felicia fått vattenkoppor.
Igår kväll kom de första prickarna.
Och idag är det exakt 2 veckor sedan Hanna fick det.
Så då blev Lisen smittad då.

Ha en trevlig Påskafton!
Och snälla, håll tummarna för att jag snart får åka in till förlossningen!!!

2 kommentarer:

  1. Hallå!!! ? någon lillebror ??? hade varit häftigt om han kom på samma dag som Matilda .. hon är 1 år kl 22.10

    Kram på er och glad Påsk

    SvaraRadera
  2. Nix ingen bebis än.
    Inget på G.

    Grattis igen till Matilda :-)

    SvaraRadera

Tack så hjärtligt!
Svar på din kommentar får du här ♥