fredag 7 mars 2008

39+0

Jag hoppas att detta är sista veckobilden på magen som jag lägger upp.
39 hela veckor har jag gått idag.
Lång tid. Konstigt bara att dessa sista dagarna känns extra långa.
Jag har blivit så svullen. Mina fingrar liknar små korvar.

För 1 timme sedan var jag på, mitt kanske sista, BM-besök.
BT var idag 130/70
FJ låg på 134
Bebisen är nu så fixerad som han kan bli.
Han ligger ca 5-6 cm från utgången. Därav att hela nedre regionen värker. Barnmorskan trodde att det skulle bli bebis innan söndag.
Men jag är iallafall inställd på att det kan ta längre tid än så.
Hur som helst så är väskan packad och klar.
Så när det än blir så är jag redo!

Nu ska jag sova ett par timmar.
Det är sjukt så trött man är så här på slutet.
Hoppas att ni får en trevlig fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så hjärtligt!
Svar på din kommentar får du här ♥