söndag 9 mars 2008

Inte ett Skvatt

Nix. Här är det hur lugnt som helst. Tråkigt men sant.
Har inte ens känt av en förvärk. Så han verkar trivas där inne i magen.
Igår var vi ute och gick en 3 km. Men det hjälpte inte det iheller.
Så jag antar att vänta är det enda man kan göra.

Natten har iallafall varit lugn. Men tanke på Hannas vattenkoppor så har hon ändå sovit gott. Hon sover fortfarande. Jag däremot sov nog middag för sent igår och vaknade därför 02.45.
Vid 05.30 var jag trött på att höra alla de andras snarkningar,
så jag steg upp. Startade tvättmaskinen och vattnade lite blommor.

Maken fick lite "kärleksbehandling" igår kväll.
Jag har varit ganska så irriterad de senaste dagarna, och kommer nog att vara det tills bebisen har kommit ut. Så när han hade lagt barnen väntade ett varmt fotbad och lite rödvin på honom.
Som tack somnade han i soffan, som vanligt *haha*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så hjärtligt!
Svar på din kommentar får du här ♥