onsdag 5 mars 2008

Hinnsvepning

Jag skulle vara hos BM 13.30 och kolla mitt blodtryck.
Det var lite högre än vanligt.
Bebisens hjärtljud var lite stressade, var uppe på 188
och vände så jag fick åka in till MAS på undersökning.
Efter att legat med CTG ett tag, lämnat blodprov
och urinprov så kom läkaren och BM fram till att det såg bra ut.

Dom är säkra på att bebis är på väg ut därav att mitt BT är högre.
Jag var öppen 1,5 cm och läkaren gjorde en hinnsvepning.
Känner av lite småvärkar då och då.
Så nu bara vi väntar...

3 kommentarer:

  1. Ojojoj!
    Nu är det inte långt kvar ju!
    Spännande!
    Jag såg dig när ni gick förbi idag, nu är magen INTE liten längre!

    Jag håller tummarna för att Lillebror väntar tills på fredag så att Felicia får ha sin egen födelsedag - men å andra sidan kan man väl knappt få en bättre födelsedagspresent!

    Kul med ny bil - jag tänkte faktiskt på det häromdagen, om ni tänkte försöka få plats i den eller om ni skulle byta!

    Vad blir det för bil?
    F tjatar om ny bil här hemma så vi byter nog oxå snart, fast vi kommer att byte ner oss i storlek istället! ;-)

    Det här blev världens längsta kommentar visst!

    kram, Lotta

    SvaraRadera
  2. Lycka till!

    //Emelie, som också har BF 13 mars och läser din blogg

    SvaraRadera
  3. Lycka till och med allt Katarina med bebis och allt!

    Krams

    SvaraRadera

Tack så hjärtligt!
Svar på din kommentar får du här ♥