söndag 23 mars 2008

Värkar!

Mensvärken är värre nu och jag får andas igenom värkarna.
Som det känns nu så blir det nog bebis idag eller imorgon!!
Hoppas att det håller i sig. Men det känns som om det är på riktigt :-)

Kl 13.27
Jag har fortfarande konstant mensvärk.
Så det håller i sig.
Frågan är bara hur lång tid det här ska ta...

Kl 16.00
Har upptäckt blod i urinen. Ganska så mycket.
Så jag ringde in till förlossningen för en stund sedan.
BM skulle återkomma. Kan vara UVI eller förlossning på G.
Vi får se vad hon säger när hon ringer tillbaka...

Kl 20.09
Nyss hemkommen från förlossningen.
När jag kom in så kissade jag rent blod.
Har fått en kraftig UVI, därav mensvärken.
Fick hämtat penicillin som jag ska ta i 7 dagar.
Får hoppas att det hjälper.

1 kommentar:

  1. Men neeej, fy! :-(

    Jag som trodde det kunde vara bebis på gång!

    kram, Lotta

    SvaraRadera

Tack så hjärtligt!
Svar på din kommentar får du här ♥