måndag 3 mars 2008

Nu kan jag Säga..

.. nästa vecka ska vi ha barn!
Tänk nästa vecka. Det är snart.
Om jag inte går över tiden vs. Det är ju ganska så omöjligt att veta.
Enligt min BM så trodde hon att det skulle bli ganska så exakt.
Men hon vet ju inte säkert.

Jag har sovit hela förmiddagen. Var så trött.
Och huvudet värkte.
Nu känns det mycket bättre. Fortfarande trött.
Men inte lika mycket som innan.
Har inte känt av ett enda tecken på att det snart är dax.
Ingenting. Nada.
Men det behöver man ju inte göra iheller.

Hoppas att denna veckan går hyfsat fort.
Den känns extra lång, eftersom mitt hjärta inte kommer hem från
jobbet förrän 18.45-19. Långa dagar.
Imorgon och på onsdag har jag inget speciellt planerat.
Ska till kyrkogården en dag och plantera nya blommor.
På torsdag ska jag hämta nya bilen,
dessutom så fyller Felicia år den dagen.
Så det blir lite extra god mat och efterrätt *mums*
Sedan är det fredag igen :-)
Som vi alla vet så går ju helgerna extra fort...

Nu ska jag lägga mig en stund igen.
Har himla ont i ryggen.
Hejhej..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så hjärtligt!
Svar på din kommentar får du här ♥