fredag 14 april 2017

Fem dagar

Glad Påsk!
Idag är det en extra lång fredag (långfredag). Den har delvis spenderats i trädgården. Igår började vi riva ner vårt gamla staket. Det hade gjort sitt, snett och vingt på ren skånska. Just nu ser det ganska konstigt ut utan staket. Men fint ändå. Om några dagar påbörjas uppbyggnaden av ett nytt staket. Men det överlåter vi till någon som kan det :-)







Idag är det bara fem dagar kvar till min operation. Dagarna går fort på slutet. Min panik eskalerar. Jag vill verkligen inte. Rädsla, ångest och alla andra känslor som ni kan tänka er bubblar inombords. Jag vet att det är något jag måste gå igenom. Men just nu undrar jag om jag inte hellre lever vidare med en mun som enbart kan gapa 1 cm. Allt annat än operation känns bättre...
Men nu är det Påsk och jag ska försöka njuta av lediga dagar med familjen. Nu ska jag fortsätta Monopolspelet med minstingen.



Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så hjärtligt!
Svar på din kommentar får du här ♥