söndag 16 april 2017

Påskfirande i dagarna 2 

Påskeri och påskera.
Påsken bjuder på ännu en ledig dag (imorgon). Otroligt skönt att bara få vara med familjen. Jag har mycket sömn att ta igen men vaknar alltid tidigt. Känner mig därför konstant trött. Utan min bromsmedicin så är den kroniska sjukdomströttheten också ännu mer framstående.
Därför har fokus idag varit att bara ta det väldigt lugnt. Somnade till på soffan efter lunch och fick nog sovit en liten stund iallafall. Jag har alltid älskat att ta små powernaps. Förr var det faktiskt helt nödvändigt för att orka igenom dagarna.

Den senaste veckan har jag gjort middagslistan efter mina absoluta favoriträtter. Efter operationen kommer jag att livnära mig på näringsdryck några veckor då käken kommer att vara fixerad. Så idag åt vi faktiskt pizza. Jättegott.



Något annat som också var himla gott det var påskmaten vi åt igår!
Jag älskar sill och ägg. Det är något av det absolut godaste som finns :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så hjärtligt!
Svar på din kommentar får du här ♥