onsdag 27 augusti 2014

Onsdagstankar

Har haft en fantastisk dag på jobb idag också. Vi har efter några undersökningsveckor äntligen kommit igång med ett projekt. Det är så otroligt häftigt när det drar igång, spänning, nyfikenhet och lust att upptäcka vidare. Riktningen i projektet är oviss och barnen bestämmer. Finns inget roligare!
Dock blev det en lång dag idag också. Jag slutade 15.30 och skulle vara tillbaka på jobb kl 17. Idag var det kvälls-APT vilket ingår i min arbetstid. Vi skulle bryta ner våra prioriterade strävansmål samt kombinera det med våra MBTI-profiler.

Kom hem och pussade på barnen sedan blev det en snabb promenad med yngsta dottern. Man kan ju inte missa Idol :-) Torsdag imorgon... snart fredag. Den här veckan har känts extra lång.


Hoppas att du har haft en fin onsdag!

4 kommentarer:

  1. Oj vilka långa dagar du har! Men skönt att komma ut på promenad förstår jag, och lite tid med dottern :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men imorgon är det fredag och då slutar jag tiiiidigt :-)))

      Radera
  2. Snygga skor! Har jag frågat innan vad det är för modell på dem? *minnet är bra men kort...* ;-)
    Kram M

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :-) Du har frågat förut haha Nike zoom fly är det :-)
      Kram

      Radera

Tack så hjärtligt!
Svar på din kommentar får du här ♥