tisdag 28 oktober 2014

Majas lyktor

Idag har jag och barnen varit en sväng på Vellingblomman.
Vi gick och tittade på alla läskigheter som fanns där i mörkret. Lillebror höll storasyster i handen när vi gick in i mörkret. Men rädslan tog över och innan jag visste ordet av så hade jag en liten hand i min som kramade hårt. "Det här var läskigt mamma, kan vi gå ut igen", sa han.
Men vi gick igenom hela. Till och med jag tyckte att det var FÖR mörkt. Kan bero på åldern och att jag ser dåligt när det är mörkt ;-) Men ut kom vi i ljuset till slut.

På tal om ljus så har jag länge velat unna mig en speciell lykta från Majas lyktor. Har inte blivit färdig och har inte besökt någon butik där lyktorna säljs. Men idag så. Jag köpte tre stycken. 50% av pengarna går oavkortat till Barncancerfonden.

8 kommentarer:

  1. Jag ser ingenting i mörker efter graviditeterna

    Fina lyktor som lyser upp och hälften till ett mycket bra ändamål

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Förstår att det bar spännande idag :-)

    Verkligen JÄTTEFINA lyktor. I vilken typ av affär kan man hitta dessa!?

    Ha en fin kväll!
    Kram ❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var det :-)
      Kika här: http://www.majascottage.com/sv/aterforsaljare/

      Dsm
      Kram :-)

      Radera
  3. Det är nog delvis åldern i alla fall.... Haha!
    Jag känner igen mig. Undrar varför måste kisa med ögonen när jag ska fokusera på ngt i mörkret... *harkel* ;-))

    Kram M

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha skönt att jag inte är ensam :-)

      Kram kram

      Radera

Tack så hjärtligt!
Svar på din kommentar får du här ♥