måndag 27 oktober 2014

Höstlov

Den här veckan är jag höstlovsledig tillsammans med barnen. Hur skönt som helst. Idag har vi myst hela dagen. Började morgonen med en promenad med hundarna. Höst i luften dock utan regn. Solen sken och det var ganska skönt och behagligt faktiskt. Runt 16 grader i slutet av oktober, det ni... skum känsla. När jag kom hem så gjorde sig de två yngsta barnen redo för en promenad. Ankorna blev glada för lite bröd. Och lillemans spralliga ben blev glada när de fick klättra och hoppa runt på lekplatsen. Efter en stunds lek gick vi vidare ner i byn. Besökte biblioteket och sportbutiken och gjorde några små inköp. 




Avslutningsvis blev det en förmiddagsfika på caféet. Jag tog en liten latte, barnen varm choklad med vispgrädde och vars en kaka. Äldsta dottern var tyvärr inte med, kompisarna lockade mer.

2 kommentarer:

  1. Oh så mysigt.
    Har lite blandade känslor för att mata änder då jag blev biten i tån av en när jag matade dem när jag var liten :P faktiskt sista gången de blev matade av mig, haha

    Ha ett underbart höstlov!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt med höstlov! Det lät som att ni hade en riktigt bra dag.
    Ha ett fortsatt bra lov! Kram Jennifer

    SvaraRadera

Tack så hjärtligt!
Svar på din kommentar får du här ♥