tisdag 27 augusti 2013

Mål i sikte



Ber en liten bön om att allt jobb med det här examensarbetet inte är förgäves. Lärarutbildningen har ju en del åsikter både hit och dit (syftar på 27 sid regelbok om ex-arbetet). Men nu är jag i princip helt färdig faktiskt. Det blir säkert en del ändringar hit och dit efter handledningen. Men det stora arbetet är klart och det innebär att jag nu kan koncentrera mig på min kvällskurs och på jobb för ett tag. Examinationerna gällande examensarbetet kommer att äga rum vecka 44-45 så jag har gott om tid på mig att göra ändringar i så fall.

Nu ser jag ljuset i tunneln och terminen har egentligen inte börjat än!
Snart är jag i mål... snart snart.

Tack till er som mailat in svar ang mitt förra inlägg!
Måste skriva att jag är usel på att kommentera på era bloggar nu, men ni ska veta att jag läser ändå.

Ha en härlig tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så hjärtligt!
Svar på din kommentar får du här ♥