onsdag 23 januari 2008

Räkna får

Hanna vaknade 04.30 och behövde kissa. Sedan somnade hon om igen.
Men det gjorde inte jag. Och att räkna får hjälpte inte iheller så att somna om när man blir väckt är helt omöjligt. Dessutom vaknade lillebror också, vilket resulterade i 30 minuters knuffar där inneifrån :-) När jag hade vänt och vridit mig i ca 1 timme så bestämde jag mig för att stiga upp istället. Sagt och gjort. La mig på soffan när jag kom ner. Den var sval och skön.
Hade nästan somnat så kom den förbannade saltbilen.
Tror ni inte att jag blev klarvaken då igen? Jo. Så jag tog en dusch istället.

Ikväll är det gympa för Lisens del.
Så jag ska nog försöka sova en stund senare. Annars kommer jag inte att orka.

Än så länge är jag och Felicia friska. Men det verkar inte vara någon kräksjuka.
Hanna kräkte ju en gång i söndags kväll sedan inget mer, dock feber.
Håkan kräkte igår en gång och han har också feber.
Jag mår visserligen illa, men det har jag gjort den senaste veckan.
I 4 veckor har jag sluppit må illa och kräkningar men nu verkar det vara tillbaka igen :-/
Men vi vet ju vad belöningen är!

Hej så länge..

1 kommentar:

  1. TJaaa... det verkar så himla poppis att INTE skriva blogg på lunar längre så jag fick också skapa en blogg här.. http://ladymcnilla.blogspot.com

    Annars e allt bara bra här. Själv osså? Puss å kram!

    SvaraRadera

Tack så hjärtligt!
Svar på din kommentar får du här ♥