måndag 21 januari 2008

Jo förresten...

... jag glömde ju skriva det att vi faktiskt fick
en liten glimt av vem som bor där inne i magen ;-)
Det är en liten Lillebror.

När ultraljudet var över så släppte Håkan av mig på Mobilia.
Efter ett akut kissbesök så besökte jag H&M, Kapp Ahl och Lindex.
När jag gick mot barnavdelningen och passerade den rosa/röda delen,
för att gå vidare mot den blå, så kände jag mig nästan vilsen :-)
Köpte massor av fina pojkkläder, men jag måste ändå säga att det
finns bra mycket mer till små bebisflickor än till små bebispojkar.

Ska scanna in bildbeviset imorgon på att det är en Lillebror.
Vi fick nämligen en bild på pungen och snoppen.
Tro mig, det går absolut inte att ta fel!

1 kommentar:

  1. Grattis än en gång till lillebror!

    Kram, Lotta

    SvaraRadera

Tack så hjärtligt!
Svar på din kommentar får du här ♥