måndag 11 september 2006

För 51 år sedan...

.. idag så föddes min Pappa. Runt klockan 09 på morgonkvisten såg han dagens ljus för allra första gången. Hans namn blev B-G.
En stor och redig pojk, efterlängtad och älskad.

Min Pappa är uppe i himmeln. Jag brukar säga till mina barn att han sitter där uppe och ser ner på oss ibland. Morfar B som dom kallar honom dog i augusti -96.

Han var sjuk ganska så länge. Så en dag kom änglarna för att hämta honom.
Det var en varm och solig sommardag, precis i mitten av augusi. Vi mötes i en sista blick, far och dotter.

I år var det 10 år sedan han lämnade oss.
Och jag saknar honom innerligt. Han kommer alltid att fattas mig.

För att gratulera honom på födelsedagen så var vi på hans grav.
Satte blommor, tände hans ljus och gjorde fint.

Hoppas att änglarna hurrar för dig idag Pappa.
Jag älskar dej av hela mitt hjärta..
Mina tankar finns hos dej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så hjärtligt!
Svar på din kommentar får du här ♥