måndag 28 december 2015

Julafton

God fortsättning!

Julafton för min del inleddes som vanligt dvs. nybryggt kaffe, och nyhetsmorgon på tv4. Resten av familjen vaknade efter hand. När alla hade fått frukost i magen så var det dags för mig att åka på jympa. Men jag valde att låta bli. Vädret såg okej ut och solen var framme lite så jag bestämde mig faktiskt för en runda... En perfekt start på dagen! Jag pinnade på 6,4 km. Ut på grusvägarna, bland hästar och hagar... ljuvligt.


Ni vet känslan när man har tränat, just på julafton så kändes det ännu härligare än vanligt att ha rört på sig :-)

Sedan blev det Kalle Ankas jul och glöggmys. Därefter började vi duka fram julmaten. Mina favoriter på julbordet är just sill, ägg och Janssons. Så himlans gott!! 


Vilken är din favorit?

2 kommentarer:

  1. Mummsigt ....
    Favoriter på Julbordet här är Jansson,Skinkan & Omelette :)

    Gott slut på 2015 & Gott Nytt År 2016 önskar jag dig!

    SvaraRadera
  2. Härligt! Bra jobbat med löpningen, kanonbra tempo!

    Kikar in och önskar dig ett Gott Nytt År!
    Kram Jennifer

    SvaraRadera

Tack så hjärtligt!
Svar på din kommentar får du här ♥