lördag 28 mars 2015

Earth hour 2015

I torsdags var äldsta dottern hos skolsköterskan och blev mätt, vägd osv. Mätstickan visade att ettan nu är 169,5 cm lång. Det betyder att hon har växt förbi mig med en ½ cm. Känns lite småkonstigt att min 12-åring är längre än mig faktiskt :-) Konstigt på ett bra sätt dock.


Lunginflammationen hänger i. Känner fortfarande inte att det känns bättre. Men jag har bara tagit 4 doser av antibiotikan... Är fortfarande väldigt rosslig och biljudet på höger lunga hänger i. Men en dag i taget.

Ikväll släcker vi ner hela huset. Mellan 20.30 och 21.30 ska vi delta i Earth Hour 2015
Gör det du också!

2 kommentarer:

  1. Stackars dig vad du har varit sjuk! Här har jag luftrörskatarr och flunsan har suttit i en månad nu... Ska komma ihåg att tända ljus ikväll, hoppas nu ni kryar på er! Kram Suss

    SvaraRadera

Tack så hjärtligt!
Svar på din kommentar får du här ♥