tisdag 10 september 2013

Inte för att jag har tid...

... för det har jag egentligen inte.
Har nyss sett den första webbföreläsningen i Montessorikursen. Den handlade om lärarrollen och var väldigt bra. Det blev 5 sidor anteckningar på 55 minuters föreläsning.

Igår fick jag äntligen respons av min handledare angående examensarbetet. Var rädd att han skulle totalsåga mig men han tyckte faktiskt att det var bra! Jag ska sätta ut några årtal och dra ihop några stycken, småfix alltså och sedan är han nöjd.

Mina inlägg här handlar mest om skola nu för tiden. Tråkigt kanske... Men det är så mitt liv ser ut nu och den här terminen är det ganska intensivt. Skola och jobb, skola och jobb.


Ska strax stänga av datorn och pussa lite på lilleman innan vi ska ta oss till förskolan.
Sedan är det jobbdags igen. Och ikväll startar gympan för Lukas, gissa om han har längtat ;-)

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så hjärtligt!
Svar på din kommentar får du här ♥