onsdag 4 september 2013

What a relief!

Onsdag morgon och jösses vad trött jag är! Skönt att det snart är fredag igen...
Förkylningen är fortfarande kvar vilket resulterar i att jag inte kan träna. Lite trötthet kommer nog därifrån faktiskt. När man tränar känner man sig piggare på alla sätt...

Ikväll kickar min kvällskurs igång 17.15-20 ska jag ha montessoripedagogik var och varannan onsdag. Kämpa på hej och hå. I våras var min extrakurs matematikkursen som jag då läste på distans. Trodde aldrig att jag skulle överleva den faktiskt. Satt som ett frågetecken de 5 heldagar då vi träffades på skolan och hade genomgångar. Så igår när jag loggade in i LADOK så var det som en dröm :-)
Mattekursen är nu registrerad, godkänd och avslutad!!

What a relief!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så hjärtligt!
Svar på din kommentar får du här ♥