måndag 2 september 2013

Då är höstterminen igång...

Idag var det första dagen, av sista terminen. Kursintroduktionen startade 8.15 och slutade kl 8.45. Mycket information på den stunden. Sedan rusade jag upp till Matte-sektionen och hämtade min omtenta. Kul att se vad man gjorde rätt respektive fel. När tentan var uthämtad så var det dags att ta sig till tåget igen. Hann vara hemma i drygt en timme innan det var dags för jobb. Mina 15 h per vecka har ökat något, börjar dock inte gälla förrän nästa vecka. Men det blir nog bra.

Regnstövlarna har prytt mina fötter hela dagen. På jobb hoppade vi i vattenpölarna när regnet öste ner. Ja jag hoppade kanske inte men barnen gjorde det desto mer ;-)



Förkylningen känns värre idag faktiskt.
Halsen är riktigt irriterad och jag börjar bli hes. Har druckit honungste och knaprat Fishermans Friend halva eftermiddagen men det har varken gjort till eller från.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så hjärtligt!
Svar på din kommentar får du här ♥