torsdag 13 juni 2013

Picknick

Godmorgon!

Strax dags för jobb igen men idag börjar jag inte lika tidigt som igår så jag och Lukas hinner mysa en stund nu på morgonen. Frukost vid tvn och Bolibompamorgon!

Jag har just hällt i mig ett stort glas A-fil... Påbörjade en ny kur med penicillin i förrgår och har haft så ont i magen. Förhoppningsvis hjälper filmjölken till så att magen är lite snällare mot mig. För 6 veckor sedan åt jag första kuren men i förra veckan visade det sig att jag fortfarande hade pneumokockbakterier kvar så det blev en ny kur igen...

Idag är det picknickdags för Lukas som går sista dagen på förskolan idag, sedan har han ett långt härligt sommarlov framför sig. Synd bara att det regnar idag.... Men det är 17 grader varmt så det får gå ändå.
Lukas ville ha plättar, jordgubbar, ballerinakex och bubbelvatten med sig på utflykten. Så igår när jag kom hem från jobb så plockades plättjärnet fram.





Jag önskar er alla en härlig torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så hjärtligt!
Svar på din kommentar får du här ♥