lördag 22 juni 2013

30-årsfirande i dagarna 2

Två fantastiska dagar är över!
Jag kommer aldrig att glömma min 30-års dag och firandet. Tänk att man kan ha så roligt tillsammans med älskad släkt och de bästa vännerna!

I torsdags då 30-årsdagen var kommen så blev jag väckt på morgonen av familjen. Jag fick champagne och chokladdoppade jordgubbar på sängen och förstås presenter :-)
Ett fantastiskt fint halsband från Älskade Barn, i form av en fyrstav. Teckningar, blommor, två ljuslyktor och klänningar fanns också med bland presenterna. Under dagen kom gäster i omgångar, släkt och vänner och vädret var fantastiskt varmt. Det blåste inte det minsta och tempen visade upp emot 30 grader. Det i kombination med champagnedrickande hela dagen gjorde att mitt huvud bubblade lite smått :-)

Igår firade jag vidare, lite mer släkt och lite fler vänner gjorde dagen, kvällen och natten helt underbar.
Två minnesvärda, roliga dagar som jag alltid kommer att bära med mig i hjärtat :-)

Jag fick mycket blommor, pengar, regnkläder, gummistövlar, berlock till mitt Pandora-armband, en väska, kläder och en ny röd cykel!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så hjärtligt!
Svar på din kommentar får du här ♥