tisdag 11 juni 2013

I en lund så grön

Idag har jag varit på det årliga läkarbesöket hos min REUMA-doktor. Det gick väl bra får man säga. Levervärdena som har varit stegrande under sista månaden har gått ner lite igen. Lederna var lite bättre idag än de var för 2 veckor sedan. För 2 veckor sedan hade jag 35 aktiva leder av 60. 

Remiss ska skickas till käkkirurgen. Jag har haft svårt att gapa de senaste månaderna och det har bland annat lett till konstant huvudvärk. En remiss ska skickas till mag och tarmkliniken också... Har haft problem med det länge och nu ska det kollas om det finns inflammation där också. 

Sedan var det bara det vanliga om att jag bör operera vänster hand innan ledförstörelsen är för massiv där... Men först ska höstterminen klaras av och sedan har jag tid att prioritera ännu en operation. Det borde snart vara 20-gångs jubileum vad gäller handoperationer... Tråkigt!

Lund visade sig iallafall ifrån sin allra bästa sida. Sol och blå himmel!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så hjärtligt!
Svar på din kommentar får du här ♥