fredag 26 januari 2018

Humor

Idag slutade jag tidigt på jobb. Gick raka vägen hem och hoppade i min mörkgröna mjukisdress och stoppade ner fötterna i mina ullstrumpor. Klädd för helg och fredagsmys!
Kopplade Totte och gick en promenad till parken. 
Väl där satt måsarna på rad och sjöng så fint, det lät som mås-art hahahaha 😀😁😂 
Ja humor har jag gott om och torr är den också 😉


Vi har inga planer alls den här helgen vilket är väldigt skönt. Då kan man ta dagen som den kommer och bara njuta. Jag ser fram emot Talang ikväll och att sitta och halvsova i soffan 😌 Egentligen är det L som gillar programmet mest, jag tittar bara för sällskapets skull. Men jag måste säga att vissa av de tävlande är riktigt bra. 

Önskar dig en fin kväll!

2 kommentarer:

  1. Låter som en bra start på helgen, hoppas den fortsatt så.

    SvaraRadera

Tack så hjärtligt!
Svar på din kommentar får du här ♥