måndag 25 januari 2016

London - Bett 2016

I onsdags natt ringde klockan 03.00. Ca 04.10 blev jag upphämtad för gemensam resa till grannorten. Därifrån gick sedan taxin som tog oss till Kastrup. Sedan flögs vi (lärare+rektorer+utvecklingsstrateger i kommunen) till London med specialchartade plan för att delta i Bett 2016 i dagarna fyra. Intensiva, mycket lärorika och inspirerande dagar. 

Med fokus på intensiva, lärande och utvecklande dagar. Även om organisationen inte var optimal, så tar jag med mig massor med nyvunnen kunskap. Reflekterar också över hur det oväntade och oönskade faktiskt bidragit till nya relationer genom gemensamma beröringspunkter, vilket är berikande. Summa summarum = Härliga möten, nya lärdomar, fördjupande samtal och massor med skratt, är minnen jag bär med mig. Allt nätverkande har satt spår för framtida samarbeten vilket är väldigt positivt. Nu har jag en mängd bilder från föreläsningar att gå igenom och 26 sidor anteckningar att skriva rent.

Bjuder på några bilder...





















Kom hem i lördags kväll och sov till 15 igår (söndag). Är fortfarande trött.

Ha en fin vecka!

3 kommentarer:

  1. Härligt att få åka på utbildning i ett annat land.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blir mycket nätverkande eftersom ingen har möjlighet att ta sig hem. För övrigt väldigt intensivt men såklart roligt.

      Radera
  2. Verkar som att ni haft en riktigt härlig resa och att ni lärt er mycket. Brukar ta en stund att smälta men kul :-). Kram

    SvaraRadera

Tack så hjärtligt!
Svar på din kommentar får du här ♥