måndag 14 oktober 2013

Måndag igen

Godmorgon måndag...
Lite trött idag och lite segt att komma upp. Det känns som om en förkylning är på väg att bryta ut igen. Har haft en del huvudvärk i helgen. Var och kollade mina ögon för någon vecka sedan men det var inte ögonen som krånglar. Istället är det som min läkare trodde, käkarna som krånglar. Jag har svårt att gapa och det gör ont. Det framkallar också huvudvärk. Ibland känns det som det blixtrar till ovanför ögonen... Har tid till käkkirurgen i början av december då jag ska få några cortisoninjektioner i käkarna som åtminstone ska hjälpa ett tag. Så vidare skönt är det dock inte. Senast jag fick där var nog för 10 år sedan. Så jag är glad att käkarna har hållit sig i schack så pass länge.

Målade Hannas naglar i morse. Härligt rosa/röda blev dem.


Nu ska jag klä mig för jobb.
Det har slutat regna, fantastiskt :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så hjärtligt!
Svar på din kommentar får du här ♥