tisdag 26 maj 2009

Vi gav upp...

Min styvpappa åkte iväg och köpte tre luftmadrasser,
en till oss och en till flickorna..
Vår madrass pumpades upp och P och H testade om den var skön..
Sedan bäddade vi i våra sängkläder
Flickorna sover bredvid varandra i datarummet...
Tillsammans med flickorna sover även lillebror
~
Vi klarade inte att bo kvar hemma i den hemska stanken. Mögellukten finns överallt, damm likaså. Igår när vi kom hem så luktade det så mycket att det stack i ögonen och näsan. Så idag har vi inackorderat oss hos barnens mormor och morfar. P körde direkt efter jobb och köpte luftmadrasser. Trots att dom "bara" bor i en trea så ställer dom upp och låter oss bo här så länge. Stort tack till er, utan er vet vi inte vad vi hade tagit oss till. Tack också till alla grannar och vänner som har erbjudit sin hjälp och även husrum. Vi fick ett mycket fint erbjudande om att sova i ett gult rum. Puss till er!! Nu räknar vi ner till fredag, för då får jag besked om vilken dag i nästa vecka som, PEAB, fuktkillen samt Folksam ska komma.

3 kommentarer:

  1. Ni vet att ni är välkomna hit ALLTID. Skulle det krisa finns det altid plats här, jag menar det. Önskar jag kunde göra mer...
    Kram Sabina

    SvaraRadera
  2. Jag tycker så otroligt synd om er!!! Jag förstår att ni inte kunde bo kvar mögel är ju inte bra för kropp o själ. Jag önskar så att jag hade kunnat göra ngt för er.
    Massor av styrkekramar till dig o din familj

    SvaraRadera
  3. Finns det hjärterum finns det stjärterum =) det ser faktiskt riktigt mysigt ut! Krambanan

    SvaraRadera

Tack så hjärtligt!
Svar på din kommentar får du här ♥