lördag 8 juli 2017

Badväder

I förrgår hade vi en sommardag här. Med sommardag menar jag då sommarväder. Sommaren har för övrigt varit ganska frånvarande här och vädret har mest bestått av nederbörd. När solen lyser i mer än 10 minuter blir man därför överlycklig 😉 Vi packade ner badkläderna och åkte iväg till en av sjöarna i närheten. Barnen sa att vattnet var varmt men jag blev inte övertygad 😁 Jag höll ställningarna på land istället och tog en del fina bilder... Dessutom hade jag ljudbok i öronen och nybryggt kaffe med mig, det blev en skön stund i solen.


Trots att det inte var direkt soligt igår så åkte vi dit igen.
För barnens del spelar det ingen större roll om solen skiner när de badar eller inte 😏

4 kommentarer:

  1. Tur att barnen gillar att bada trots att solen inte lyser jämnt!
    men visst kunde det väl bli lite mera sol och värme i sommar?!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag brukar också passa på att läsa när barnen badar. De är ju inga badkrukor men jag är. Och i år har sommaren inte hunnit ta fart än. Kram.

    SvaraRadera
  3. Vilka underbara fina bilder. Vi började våran semester i lördags och har haft sjukt varmt 35+.
    Igår åkte vi vidare och fick en rejäl regnskur och åska.
    Hoppas ni får mera sommardagar

    Kram

    SvaraRadera
  4. Barn kan bada i alla väder, själv vill jag helst bada när det är typ +23 ;)

    SvaraRadera

Tack så hjärtligt!
Svar på din kommentar får du här ♥