torsdag 25 juli 2013

Tips på Utflyktsmål i Skåne

Torsdag igen och veckorna går ganska fort tycker jag.

Malin min låtsassyrra önskade några förslag på vad man kan hitta på för kul i Skåne. Så här kommer några förslag från mig. 


















Det är de jag kommer på!
Tipsa gärna tillbaka om ni har några bra och roliga upplevelser i bagaget :-)

Stränderna är ju fantastiska här i Skåne om det blir sol och bad (vilket vi hoppas på!). 
Jag rekommenderar bland annat Falsterbo, kritvit sand och glasklart vatten. Mycket vackert! Längre norrut i Skåne så är Åhus fint, kyligt vatten men fint att bada. Österlenkusten är otroligt vacker och har mycket att se. Det finns så många förslag på vad man måste se och uppleva här att jag har svårt att sortera alla idéer :-)

Några bilder från Falsterbo strand där vi var i förrgår..





2 kommentarer:

  1. Men vilka härliga bilder! Jag blir så sugen på semester i Skåne, kanske nästa sommar :-).
    Kram Jennifer

    SvaraRadera
  2. Tusen tack för tipsen fina du!
    Ni är fortfarande hemma nästa vecka, eller hur ser det ut? Eller har ni hunnit planera något?


    Kram M

    SvaraRadera

Tack så hjärtligt!
Svar på din kommentar får du här ♥