torsdag 2 augusti 2012

Jag är tom.

Tom på medicin känns det som!
Min kropp och mina leder är segare än segast idag. Ont gör dem också..
På måndag är det tid för behandling. Men i kroppen känns det som om behandlingen borde ha gjorts redan igår. Ja hela kroppen är seg, alla leder är ömma och svullna. Och jag har inte riktigt hängt med på vad som har hänt. För normalt sett brukar medicinen hålla i sig de 4 veckor som går mellan behandlingarna.

Tummen är dock bra!
Jag tvättade med alsollösning ett par gånger igår och även i morse. Blodet har torkat och den ser ok ut. Ni anar inte hur skönt det är att slippa ha staven där..
Övriga fingrar är dock väldigt svullna idag..
Förlovningsringen och vigselringen sitter som berget på min stackars ringfinger.


Jag ska slå en pling till Lund och höra om det finns någon möjlighet att komma in tidigare.
Men mitt i semesterperioden är det lite klurigare med tider.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så hjärtligt!
Svar på din kommentar får du här ♥