lördag 8 november 2014

Antagning.se

I morse fick jag ett email från antagning.se där de ville att jag skulle bekräfta min ansökan. Jag har sökt till en kurs som ger mig behörighet att handleda lärarstudenter. Sedan om jag hoppar på den eller inte får vi se. Jag har ganska mycket i mitt liv redan och barnen är alltid min första prioritet i alla lägen. Men viljan att vilja lära mig mer och mer och mer är något som är ständigt bestående :-)


Familjen börjar bli bättre nu och min penicillin har verkligen hjälpt. Ögoninflammationen är borta, jag har dragit ner på pulmicorten och förkylningen försvinner sakta men säkert. Dock känner jag mig oerhört trött. Yngsta tjejens öroninflammation börjar också ge med sig.

Hoppas att du får en mysig lördag.
Vi ska äta kalkon :-)

Kram

3 kommentarer:

  1. Vad skönt att ni mår bättre!
    Och spännande med antagningen. Även om man väljer att gå eller inte, så vet man i alla fall att man har möjligheten. :-)

    Ha en fortsatt trevlig helg! :-)
    Kram! ♥

    SvaraRadera
  2. Såå skönt att ni mår bättre!
    Här håller nog jag på o blir förkyld :(
    Ha en fortsatt bra söndag!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Kul att bli antagen :-)
    Skönt att ni börjar må bättre... Jobbiga förkylningstider nu :-(
    Ha en fin kväll!
    Kram ❤️

    SvaraRadera

Tack så hjärtligt!
Svar på din kommentar får du här ♥