måndag 9 juli 2012

Lite smått nervös

Jag sitter och oroar mig en smula för provsvaren som jag ska ringa om imorgon.
Första njurproverna var bra, men alla de andra vet jag ingenting om...
Jag har liksom aldrig fokuserat så mycket på allt annat i kroppen mer än just reumatismen. Den har ju styrt allt. Främst då CRP och levervärdena har varit viktiga. Nu känner jag att jag är ute på okänt vatten.
Blodfetter, kolesterol, ämnesomsättning o.s.v det är ingenting som jag har någon erfarenhet av.
Jag får hoppas att proverna är bra men det vore iförsig ok om de visade något fel. För då har jag en förklaring till varför jag har gått upp så mycket i vikt på så kort tid.


Ingen idé att grubbla antar jag...
Men det är inte speciellt lätt att koppla bort det i heller.


Sov gott...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så hjärtligt!
Svar på din kommentar får du här ♥