onsdag 6 februari 2008

En klädbrasa

Oj vad jag längtar efter mina vanliga kläder nu.
Är så himla trött på att traska runt i mammakläderna.
Dom är så fruktansvärt tråkiga och det känns som om jag har
haft dom på mig i evigheter.
Tänk att bara få slänga alla i en hög och tända fyr på dom!

Med första barnet så köper man mammakläder vid minsta
lilla magsvullnad.
Med andra barnet så drar man på det lite längre.
Med tredje barnet så väntar man in i det längsta innan man tar på
sig ett mammaplagg!
Känns det igen? :-)

När den här lille busen har kommit ut så ska jag göra
mig av med alla mammakläder. Sälja eller slänga.
För det blir inga fler barn för vår del!
Tre små kottar är precis lagom, för man ska ju faktiskt hinna med också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så hjärtligt!
Svar på din kommentar får du här ♥